Napędy PPG


Pro-fly Thor 250 H

Napęd oparty na silniku Polini Thor 250. Specjalna konstrukcja ramy z wewnętrznym wzmocnieniem podstawy pozwala stosować ten napęd do dołączanych trajek. Sztywny, dwuringowy kosz zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas startu, oraz zwiększa tolerancję na błędy pilota. Napęd w standardowym układzie posiada uprząż APCO Superlight ze sztywnymi wyporami, oraz śmigło trójłopatowe Peszke, maksymalnie wykorzystujące potencjał tego silnika. Istnieje możliwość konfiguracji napędu z rozruchem elektrycznym, a także ze zdwojonym układem zapłonowym.


Pro-fly Black Devil Light

Napęd zbudowany w oparciu o bardzo solidny silnik Corsair Black Devil Light. Jednostka wyjątkowo trwała i dopracowana, w naszych napędach występująca w opcji ramy dwuringowej ze stałymi wyporami (górne zdjęcia), oraz jednoringowej z ruchomymi, bądź stałymi wyporami (dolne zdjęcia). W standardowej wersji napęd posiada uprząż Pro-fly, oraz dwułopatowe śmigło Helix. Na życzenie zakładamy uprzęże APCO, lub Dudek. Napędy z silnikiem Black Devil Light oprócz startu z nóg, mogą z powodzeniem być wykorzystywane w lekkich trajkach, lub tandemach. Silnik występuje również w opcji ze sprzęgłem, a także z rozruchem elektrycznym. Napęd polecany szerokiej rzeszy pilotów rekreacyjnych

 


 Silnik Black Devil Light to najnowsza edycja serii Black Devil – konstrukcja dopracowywana przez lata produkcji i wyprodukowana w tysiącach egzemplarzy. Obecna, najnowsza wersja to wyjątkowe połączenie legendarnej trwałości, kultury pracy i mocy. Silnik wyjątkowo niezawodny, na co wpłynęło maksymalne uproszczenie konstrukcji oraz jakość wykonania nieporównywalna z podobnymi konstrukcjami na rynku. Charakterystyczne dla tego silnika niskie wibracje i cicha praca to efekt przeprojektowanego karteru i bardzo dopracowanego, niemal niezniszczalnego wydechu. Za tymi cechami idzie również moc, która stawia go na pierwszym miejscu wśród silników tej pojemności – w zależności od rodzaju śmigła, silniki te z powodzeniem przekraczają ciąg 76kg.

Wśród dostępnych wersji do wyboru są silniki w wersji standard, ze sprzęgłem i lekkim rozruchem, oraz wersja z rozruchem elektrycznym. W szczególności polecamy wersję z lekkim rozruchem i sprzęgłem, która pozwala cieszyć się największym komfortem obsługi, zapewniając jednocześnie zwiększone bezpieczeństwo obsługi na ziemi. Silniki mogą być również wyposażone w system szybkiego montażu/demontażu śmigła, co wydatnie ułatwia transport napędu w samochodzie.